Gips

Fyfan vilket helvete det var att komma iväg till skolan idag. Först höll jag på att försova mig för att jag somnade kl 5 imorse, sen klär jag på mig och gör mig klar och ska gå ut, då får jag knappt upp dörren så jag fick trycka som fan och sopa bort en massa jävla snö. Sen skulle jag plumsa iväg till kiosken och vänta där på Elin, men så ringer hon och säger att hon kört fast så då plumsade jag hem igen. Sen en kort stund senare så fick dom loss bilen och vi bestämde oss för att dra till skolan ändå, så då var det bara att plumsa ut igen! Men iväg kom vi och inte missade vi redovisningen heller, skönt att ha den gjord :)

Efter lunchen så skulle våran lärare visa hur man lägger på gips, så jag fick vara provdocka. Tror vi ska få lägga gips på varandra sen också? hoppas! Iallafall, fick på mig ett gips på armen, eller ja en skena om det ska vara rätt. Lurade några stycken att jag hade brytit armen och dom gick på det ;) Men tog av mig skiten för en stund sen. Fick några oroliga samtal efter att Elin lagt ut bilden på facebook haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0