Glad som en jävel

Ja glad som en jävel är jag just nu och utan att veta varför. Det är INTE ofta jag vaknar upp såhär glad haha. Mitt morgonhumör är verkligen inte att leka med. Eller.. vaknar jag av mig själv så är allt bra, men kommer det nån jävel och väcker mig innan jag har planerat att kliva upp så blir jag ett jävla monster. Idag var en sån dag, min syster väckte mig kl halv 4 och har varit vaken sen dess.. humöret var inte på topp då kan jag tala om. Men nu har det liksom vänt, är sjukt jävla glad? haha.

Jaja.. har sminkat mig och klätt på mig och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt.. fördriver tiden lite. Kl 8 ska jag gå ut och se om min bil vill starta eller inte, för idag är det skola som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0