Jobbelijobb

Var ju som sagt ner på resursen idag och fick en massa information och allt möjligt, så nu är jag inskriven! Fick skriva i pärmen när jag kunde jobba, så jag ska få jobba redan imorgon och onsdag på Öster. Skönt det iallafall med tanke på att jag hade praktik där för inte allt för längesen, så vet ju lite vilka som jobbar där å kunderna osv.. Så jag hoppas det går bra! Nu vill jag bara tjäna pengar så jag kan flytta och spara till resa ;)

Elin kom nyss hit också och hälsade på en snabbis, och efter det så vart det dollar för att köpa nya matlådor. Ska väl ner till Willys om ett tag och handla så jag kan laga nått att ha i dom också :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Våran resa!;D

2011-02-28 @ 15:25:02
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0