Lördag

Ja då är det lördag då och jag har vaknat i normal tid för en gångs skull. Vaknade runt 8. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för att sen dra ner på stan en sväng och kika.

Igår åkte jag till Freluga och blev bjuden på pizza, sen var det jag och barnen hela kvällen! Elin kom sen och gjorde mig sällskap hon med :) Teo satt mest och kollade på Pippi medans vi andra kollade på The A-Team. Teo är så söt.. han gick in i köket och donade så frågade jag han, vill du inte kolla klart på Pippi? Så svarar han: Det är JAG som är pippi. Så gick han och bar på sin alldeles egna väska med guldmynt i :) haha. Mike kom hem runt halv 12 så då åkte vi hem! Slocknade direkt, fyfan vad trött jag var.


Resursen ringde mig igår också och frågade om jag kunde jobba natt på K-lund, men det kunde jag tyvärr inte, så jag ska gå till resursen på måndag och ha ett litet möte med dom, så kanske jag blir inskriven förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0