Onsdag

Igår kväll så åkte jag hem till bästa Elin och hälsade på henne och deras lilla nya tillskott Dexter! Så söt, men ack så jävlig :) Jag hade kunna gosa hur mycket som helst med han, synd att han inte ville bara haha. Efter en stund så kom Malin och vi spelade lite tv spel, kollade på tv och pratade och efter ytterligare en stund så kom Amanda också! Kom hem runt halv 1 tror jag? Var iallafall trevligt :)

(Lilla göbben i lådan ;)

 

Nu har jag nyss ätit middag iallafall, så ska väl snart hoppa in i duschen och sen ska jag åka iväg och panta alla jävla flaskor som ligger här hemma och skräpar. Hoppas bilen startar idag nu då bara! Pappa var så snäll och kom hit och hjälpte mig igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0