Tisdag

Jaha då var man uppe jävligt tidigt igen. Vaknade för ca en timme sen och är hur pigg som helst. Har legat och kollat på lite tv4 play, på det okända, spårlöst och ska snart kolla på ett nytt avsnitt av how i met your mother och bara mysa i soffan tills det blir ljust ute. Kanske även försöka vila en timme eller 2 så jag inte vilar på eftermiddagen och inte kan somna på kvällen..

Senare idag så ska jag göra mig iordning så ska mamma skjutsa mig till resursen så jag äntligen kan skriva in mig och hoppas på lite jobb på mina lediga dagar och tjäna lite extra kosing! hehe. Är ju trotts allt ledig 5 dagar i veckan.
Sen så skulle pappa komma och hjälpa mig efter att han slutat jobbet, så hoppas vi får igång bilen annars är det ett nytt batteri till den som gäller.. och ska väl även försöka hinna med en promenad!

Får vi igång bilen så ska jag åka och handla lite mat, har lärt mig lite nytt nu och fått lite nya recept som jag tänkte prova. Har faktiskt varit duktig med maten nu. äter regelbundet och små portioner istället för en skitstor portion om dagen som förr.. känner mig mer taggad än någonsin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0