Uppe med tuppen

Gick och la mig strax efter kl 20 igår kväll, så vaknade jag kl 5 imorse och har varit vaken och pigg sen dess! SKÖNT att äntligen vakna i tid, kanske lite för tidigt, men men.

Har haft en bra och ganska så lugn helg. Vart utgång i lördags med ett gäng. Förfest hemma hos foots först sen tranan sen 3 efterfester haha, dock så vart jag nykter efter tranan då jag inte vart så full till att börja med, jävligt skönt det med :)

Åkte hit till Granbo igår eftermiddag för mamma bjöd på mat, Kris & Helena kom också och hälsade på! Somnade när dom åkte hem hehe. Finns ju inte så mycket att göra här.. internet är helt cp och det finns inget annat på tvn just nu förutom reprisen av big brother eller teletubbies typ..

Sitter och försöker hitta lätta, nyttiga och goda recept, men det går inge bra. Fick tipset av Helena att köpa äppelcidervinäger för att bättra matsmältningen eller ämnesomsättningen, så det ska jag göra så fort jag får pengar, och hoppas på att det funkar!

Nu vart det en jävla massa onödigt svammel, ska ta mig en dusch och fortsätta kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Absolut habibi;D

2011-02-21 @ 17:13:02
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0