2011

Ja då var det ett nytt år igen då. Nya saker och nya möjligheter att se fram emot! Ska försöka göra detta år till ett kanonår med resor, jobb, flytt osv. Har börjat planera utlandsresa, fjällenresa och lite äventyr.

Igår var det fest som gällde, jag satt här hemma själv ett tag och gjorde mig iordning och väntade på att lite folk skulle dyka upp. Vi bestämde oss för att skita i att äta, lättast så. Tillslut så kom det en heel del folk hit, synd att det är så jävla stökigt här bara haha. Men ska försöka städa imorgon för jag är ändå ledig tills den 11e. Iallafall.. drog först till skotercaffet men vi bestämde oss sen för att åka vidare till Gärdet och festa, där vi var hela kvällen. Kom hem runt halv 3 tror jag och då stog lelle här och väntade :) Gick in och pratade, åt mat och somnade. Sov till 16 tiden idag..

Hade med mig kameran för en gångs skull, men hela skärmen är spräckt så man ser ingenting haha, men det går att knäppa bilder iallafall men misstänker att det inte är de bästa bilderna. Dags att köpa ny igen? den där va fan inte ens gammal.. 3 månader kanske.

Nu sitter jag, Malin & Lelle här och väntar på att fångarna på fortet ska börja!

Gott nytt 2011 till er som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0