Biljävel!

Ooh känns skönt att man inte börjar skolan förens på torsdag! Idag blir det en städa och tvätta dag. Har redan slängt i ett lass med tvätt, hade ju fan inget rent! Så ska jag väl försöka städa lite och dona här hemma idag bara. Verkar blåsa som fan ute så jag håller mig nog inne idag :) Kanske tar mig en promenad till Willys sen.

Igår så åkte jag ju som sagt hem till Elin & Mattias för att spela lite Bingolotto, och tro på fan att jag vann 100 kr ;) haha. Inte mycket men det var en vinst iallafall! Efter tvåans bingo så skulle jag & Elin åka och hämta deras pizza som dom beställt, så tog vi min bil eftersom den var skrapad och klar.. Vi kom inte ens 100 meter innan den dog mitt ute på vägen! oooh va less jag vart. Gick inte att starta över huvud taget, så tillslut kom det en snäll gubbe och hjälpte oss att skjutsa in bilen på gården haha... 2 okunniga tjejer i den situationen är ju inte att rekomendera :P Tur jag inte var själv iallafall, då hade jag fan dött!

Så Mattias va så snäll och kikade på den och då var det nått som jag inte alls fattar nått av hah. Men den läre lagas iallafall, om det går. Kanske inte gick heller, och då måste jag köpa en ny bil. Hoppas på första allternativet!

Nu får jag väl se hur jävla handikappad man blir utan bil! Men får tänka positivt så det kan ju vara bra för motionen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0