Burr

Har nyss kommit hem efter en kort promenad med Malin. Blåste jävligt kallt, men vi pratade och vandrade på :) Var jävligt skönt att komma ut och röra sig lite medans det fortfarande är ljust ute, har inte varit ut och sett dagljus på väldigt länge känns det som haha. Illa! Var iallafall till kiosken och lämnade in bingolotten och fick min hundring som jag vann igår, hähä.

Har även suttit och kikar på en massa lägenheter och anmält intresse på 3 stycken. Så nu hoppas jag innerligt att jag hamnar 1a på någon av dom, isåfall blir det flytt i höst :) Skulle vara så skönt att äntligen ha helt EGET. Kul med inredning och sånt också.. Så jag håller mina 2 tummar så hårt jag kan.

Näe snart ska jag väl vandra vidare till kiosken igen och sen lite senare så ska jag nog hem till Elin och Mattias igen för att städa ut bilen lite och hjälpa till med bogsering :P HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0