Granbo

Är fortfarande i Granbo och häckar. Vaknade runt 14 tiden, vilket är lite förvånande då jag brukar vakna vid 8 tiden nu för tiden haha.. Sitter på mamma & pappas stationära dator som suger eftersom att min dator fuckar ur när jag är här. Nått skit med internet.

Fick även hem sjukvårdsboken idag så nu kan jag börja plugga! den var i riktigt bra skick för att vara begagnad och jag fick den för bara 150 :-! Ny så hade den kostat 600 jävla kr, så det var mig ett jävla kap :P

Pratade även en kort stund med kära morfar idag haha, rolig han. Pratade lite så vart han helt tyst.. sen sa jag:
- Grandad?
så var det fortfarande tyst.. så jag sa igen
- Graandad?
så får man ett svar:
- Good luck with the lads!

hahaha, han tycker att det är konstigt att jag inte har en kille eftersom att alla mina syskon har någon, så han tycker det är på tiden att jag skaffar mig en verkar det som :P sötmorfar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0