HELG!

Fyfan va skönt, nu är jag ledig tills nästa torsdag! Så jävla underbart att ha skola endast 2 dagar i veckan :)
Sitter i Granbo nu igen och häckar. Ska försöka plugga klart första uppgiften som jag inte ens börjat på, fast pluggar nog på måndag ;) Helg pluggar man inte på enligt mig haha.

Tycker jag varit ganska duktig med träning denna vecka.. eller ja slutet av veckan iallafall.
Zumba 60 min på onsdag
Zumba 60 min på torsdag + 30 min gym.


Känns faktiskt väldigt skönt att ha kommit igång lite. Ska fan försöka komma iväg några gånger i veckan och ska sätta igång med att ta promenader också. Nu har jag även fått en massa inspiration till mat så ska sätta igång med det också, försöka laga nyttig och god mat, äta regelbundet men mindre portioner osv osv..

På tisdag ska jag klippa mig också, ska bli så J Ä V L A skönt kan jag tala om. Min risbuske till hår är inte mycket att göra åt just nu. Går fan inte att göra något alls med det, det hänger bara platt och rakt, skittråkigt!

Känner att jag bara svammlar en massa nu så nu ger jag mig. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0