Lugn helg

Har varit en lugn och alkoholfri helg för mig, det behövdes! Känns skönt att inte vara bakis idag haha, har varit ut så mycket på sistonde med tanke på att det varit julhelg och sånt. Och fattig som en jävel är man, men får pengar på tisdag, ooh så behövligt!

Igår så var jag först till Granbo för att fira mamma på födelsedagen och blev bjuden på hennes sjukt goda smörgåstårta och umgicks lite, sen åkte jag och var barnvakt åt lilla Nova, vi myste framför tvn och två filmer som hon ville se. Arthur och Minimojerna och Lilla Jönsonligan. Satt och mumsade på chips och dricka och bara myste. Efter filmerna så somnade både hon och jag på soffan och jag vaknade runt halv 2 då Karin kom hem.

Har dygnat 2 dagar i rad nu också, fast nu har jag ju fått lite sömn. Somnade 5 imorse och vaknade nyss. Har haft så jävla svårt att somna om nätterna och när som helst nu för tiden även fast jag är sjukt trött. Min hjärna är inte på topp efter sömnbristen kan jag ju säga :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0