Måndag

Idag så har jag fått lite gjort iallafall. Började med att Malin åkte hem, sen kom Anja på snabb visit, sen knackade Jonathan å hans kompisar på haha, sen efter det så slänge jag alla 1000 sop påsar vi hade hemma. Efter det så kom Malin & Liam så vi tog oss en kort promenad runt Granberg och pratade lite. Har även hunnit med att söka sommarjobb, så nu är det bara att hoppas på att man får ett :P

Sitter i Granbo nu och kikar på tv, ska sova här tills på onsdag. Ska även försöka göra klart första uppgiften vi fått så jag inte hamnar efter igen. Fyfan pluggade ju ihjäl mig innan jul. Blir dock lite svårt utan boken, men den borde dimpa ner i brevlådan imorgon eller onsdag, så får försöka göra allt jag kan utan boken.

Ja men det här var väl ett jävla intressant inlägg det måste jag säga :) HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0