Onsdag

Fick hem brev imorse från Bollnäs Bostäder, så nu är det bara att hoppas på att dom 2 före mig tackar nej. Hamnade som bäst på köplats 3.. buhu. Men hoppas går ju! Har förövrigt varit vaken sen kl 6 imorse, synd att det bara är skit på tvn den tiden. Kunde iallafall inte somna om så nu sitter jag här, med huvudvärk och är sjukt trött. När fan ska det här vända?

Imorgon är det iallafall Zumba 18.00 som gäller med Helena. Ska börja röra på mig nu och äta lite bättre. Ska även försöka tvinga ut mig själv på en promenad snart. Det tråkiga med att bo på Granberg är att det inte finns några roliga vägar att gå så det är jävligt svårt att masa sig utanför dörren. Just därför jag vill ha ett promenadband men nää dom ska vara så jävla dyra.

Näe nu ska jag sitta och bli lite mer galen. Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0