Onsdag

Fyfan vad jag är trött! sov 3 timmar inatt innan jag skjutsade mamma till stationen vid 5 imorse. Efter det åkte jag hem till Granberg där jag är nu och försökte somna om, lyckades efter någon timme så nu har jag vaknat.

Idag så ska jag iväg och hämta min efterlängtade bil som varit på lagning. Det är Mattias som varit så snäll och fixat den :) Tur jag slapp köpa ny bil hehe. Ska väl även ner på stan en sväng med Elin och kolla i såfin om man hittar nått, boka klipptid, kolla om det finns biljetter kvar och ta ut pengar!

Sen klockan 17.00 är det Zumba som gäller, får se hur det går haha.. måste komma ihåg och packa ihop lite träningsskor å skit. Ska även på Zumba imorgon kl 18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0