Onsdag

Jag är riktigt slö idag, och har en jävla huvudvärk som inte är att leka med och jag känner mig febrig, öm i hela kroppen! Har nog mycket möjligt med min sömn att göra.. har vänt helt på dygnen.. somnar 8 på morgonen ochvaknar 5 på eftermiddagen. Inte normalt. Men eftersom jag känner mig hängig och slö nu så kanske jag kan lägga mig om en stund igen och försöka vänta tillbaks dygnet något iallafall.. skolan börjar ju om en vecka och då kan jag ju inte lägga mig när jag ska upp precis :P

Imorgon om jag vaknar i skaplig tid så ska jag fan tvinga ut mig själv på en liten promenad för att få lite frisk luft och lite motion. Har bestämt mig för ett nytt datum att börja köra stenhårt igen. 1 februari då jävlar. Och jag valde det datumet för då har jag hunnit få pengar och då har jag råd med allt nyttigt!

Hoppas även att kameran som jag kollat på fortfarande finns kvar till det priset då, för då ska jag köpa den isåfall. Inge kul att knäppa bilder när man inte ens kan se hur dom blir förens man lägger in dom på datan heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0