Schluut

Gah är helt matt & färdig just nu! Började skolan 08.30, vart kvar till kl 16 sen åkte jag hem och packade mina träningskläder och slängde i mig lite vindruvor, sen åkte jag till Camilla och umgicks en sista stund med henne innan hon åker tillbaks till Stockholm, sen direkt till sporthallen för att köra ett pass Zumba med Helena B, gick mycket bättre denna gång haha, körde ganska så hårt också, svetten bara rann! Direkt efter det så vart det 30 min gym med Helena S haha. Gick 1,5 km på löpbandet, och en kort stund på stepmaster eller vafan den heter. alltid något :)
Blir även gym imorgon med Malin! Nu jävlar ligger man i ;)

Ska ta mig en riktigt jävla välbehövlig dusch sen ska jag fan SOVA! Imorgon är det skola som gäller. Har tvärgruppsredovisning också, får se hur det går, men det ska väl gå bra dä!

Längtar tills nästa helg då det är löningshelg och Hardcore Superstar på Tupps! Kommer bli riktigt kul tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0