Sjukvård

Har nu gått första dagen i skolan efter lovet. Har börjat en ny kurs nu som är på 200p och det verkar faktiskt vara jätte intressant :) Sjukvård går jag nu. Så nu ska jag sätta mig och beställa boken och bli lite fattig hehe. tror den går på 600 kr. Så om någon har en gammal sjukvårdsbok skriven av Johan nått, som ni inte använder och vill bli av med så är jag intresserad. Kan ju prova att annonsera lite här haha, värt ett försök :P

Gick även och pratade med Siw efter att vi slutat, och innan lovet så blev jag ju av med mina älskade vantar som Elins mamma så snällt stickat till mig och som jag älskar. Letade som en idiot och hittade dom ingenstans, så jag fick ge upp. Men när jag kommer in på Siws rum så ser jag dom ligga där och skrika efter mig, OOOH så jag har saknat dom! Det gjorde min dag det där :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0