Söderhamn

Idag åkte jag & mamma till Söderhamn och hade en liten tjejdag som vi så fint kallar det. Dom har vi haft ända sen vi var liten då jag, mamma & amanda åkte någonstans och umgicks bara vi tjejer. Mysigt iallafall! Hittade en svart tröja med lite spets på, sen köpte jag även en stegräknare och ett måttband, så nu jävlar kan jag hålla lite koll och bli peppad lite mer till träning och kost :) Allt ska skrivas ner i min lilla almanacka som jag ska ha som en liten dagbok.

Har även dygnat.. somnade idag efter Söderhamn runt 18 tiden efter att ha varit vaken i 26 timmar. Hoppades att få sova tills idag runt 9 tiden iallafall, men blev väckt vid 22 tiden och hade väldigt svårt att somna om och sova djupt efter det, har vaknat och somnat litet titt som tätt tills för en stund sen. Ska ge det ett nytt försök snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0