Söndagstradition

Jag har blivit lite av en kärring känner jag. Somnar runt 21 tiden och vaknar kl 8 på morgonen haha. Jag har väldigt varierande sovtider har jag märkt.

Ikväll så ska jag & Elin hem till Lelle och spela Bingolotto, har börjar blivit lite av en söndagstradition det! Och imorgon efter att mamma slutat jobba så ska jag till Granbo och sova där tills onsdag för att sen skjutsa mamma till stationen runt 5-6 tiden på onsdags morgonen. Hon blir där en vecka, eftersom att morfar har börjar blivit sämre.. hoppas han klarar sig tillräckligt länge så jag iallafall få träffa han en sista gång ♥ Ska försöka åka dit såfort jag har tid och råd. Tur det inte är nå dyrt att åka dit!

Ska väl snart försöka diska och städa lite, sen ska jag ta mig en dusch och bara slappa. Det är det söndagar är till för tycker jag. Skönt att inte vara bakis idag iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0