Spårlöst

Ligger i soffan och kikar på Spårlöst nu, så som jag har längtat tills det skulle börja! Jag älskar det programmet, blir alltid lika rörd, som den tönt jag är :)

Ligger samtidigt och kikar efter lite lägenheter och försöker hålla lite utkik. Har bestämt mig för att flytta till eget då Amme flyttar till Italien.. blir alldeles för stort för att bo själv i huser känner jag, och jag skulle inte våga bo här själv heller haha. Jag är en feg jävel! Såg att det fanns ganska många 1or ute nu jämfört med förr, men ingen jag är sugen på.. vill helst ha på Framnäs, norrlandsvägen. Men jag får nog sluta vara så kinkig.

Har även suttit och tänkt nu.. såfort jag ser hur schemat i skolan ser ut så ska jag nog skriva in mig på resursen och jobba extra. Vill få in så mycket pengar som möjligt och spara ihop. Vill resa mycket och även om jag ska flytta så lär jag ha pengar. Det här året ska jag fan vara duktig på att spara.

Annars då? Har inge gjort ett skit dom här dagarna.. legat och slappat och sovit i soffan och spelat betapet som en galning! Kul är det.

Nu börjar det igen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0