Tisdag

Nu var det nån dag sen jag uppdaterade igen, har varit i Granbo hela veckan och internet på min dator funkar typ inte så har inte orkat uppdaterat, har inte haft något att skriva heller. Har för det mesta suttit och kollat på tv och film med pappa här ute i skogen. Har varit skönt att vara här faktiskt, lugnt å tyst haha.

Fick även pengarna idag så var på stan en sväng. Var in och äntligen klippte håret på cut & color, vart faktiskt jävligt nöjd. Ville bara få bort risbusken jag hade.. fyfan vad det tovade sig! Men nu är det lent som en bäbisstjärt :) haha. Nu är det bara färning kvar.. det drygaste :P om jag nu ska bli blond då. Tänkte lägga upp en bild imorgon på resultatet.. kanske.

Imorgon kommer mamma hem från England också, så ska hämta henne på stationen imorgon kväll.
Skulle egentligen ha pluggat ikväll, men somnade när jag kom hit och sov till 22 :S så ska örsöka plugga nu inatt istället eftersom jag lär ha lite svårt att somna hehe..

Aja nu har ni fått en liten uppdate iaf. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0