Torsdag

Har äntligen lyckats vända tillbaks dagen någorlunda. Somnade mycket tidigare igår, fast inte så tidigt som jag önskat. Somnade runt 2 tiden och vaknade runt 12 eller nått idag. En förbättring iallafall.

Hade tänkt ta mig en promenad idag också men vädret är ju pissdåligt så jag tog mig en dusch istället och sitter och myser i soffan i handduk framför tvn och ser snön yra utanför fönstret. Ska väl snart sminka mig eller nått för att fördriva tiden. Känns inte som att jag vill gå utanför dörren idag!

Sitter också och funderar på hur jag ska göra med mitt hår också, börjar lessna på det. Ska klippa och färga såfort pengarna trillar in på kontot hade jag tänkt. Ska klippa en del iallafall, sen vet jag inte om jag ska börja med att slinga håret, eller köra på blondering direkt. Tror det blir att börja slinga, men dom kommer inte ta nå känns det som eftersom att jag nästan har svart hår :S aja.. får väl se hur det blir hehe.

Nu ska jag fortsätta kolla på Jims World på tvn, sen kanske hitta på något med Malin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0