Träningscykel

Kan inte sova som vanligt, så har suttit och kollat på lite träningsgrejer på internet för att se om man hitta något till bra pris. Vill helst ha ett löpband, men dom va lite för dyra, så jag hittade en träningscykel som är ihopfällbar och visar kaloriförbrukning, tid, hastighet och distans för 699 :- på Rusta vilket jag tycker är ganska bra pris. Den är väl säkert duglig så funderar på att köpa en sån så kan jag cykla varje dag ;) Fast frågan är om den kommer rasa ihop direkt eftersom det är från Rusta? haha, vad tror/tycker ni? Ska iallafall leta vidare först!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Köp den!! Så kan ja sno den a! Den va fin å dom säljer den nog inte om de är så jävla dålig kvalité som man kan tro. Den funkar nog fint den å så slipper man vara ute i kylan och träna, kan ju kolla på tv och cykla till exempel?

2011-01-07 @ 04:33:20
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Jag vill också ha ett löpband! Synd att dom ska vara så dyra..



Det är nog tillräckligt bra kvalitet från rusta, inte den bästa men det ska nog hålla och fungera bra ändå tror jag. Så köp den du om du gillar den! :) Dom måste ju ha nån slags garanti också om den skulle gå sönder eller så.

2011-01-07 @ 12:57:16
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0