Osocial

Har varit osocial i några veckor nu känner jag.. har bara jobbat och sovit tycker jag. Får väl skylla mig lite själv också eftersom att jag aldrig kollar upp det och inte har skaffar järntabletter än, men ska fan göra det snart.

Idag har jag faktiskt hunnit med en del, även träffat folk som jag har saknat! När jag vaknade så tog jag en dusch och rullade hem till Malin & Jimmy och dom söta små! Fick lite hjälp av Malin som var välbehövligt, måste lära mig jag också haha. Efter det så drog vi och badade på Skajet med barnen & Jimmy, skönt i vattnet var det kan jag lova, kallt och svalkande.

Efter det så åkte jag hem och började packa, har packat lite nu iallafall, får ta resten på söndag och sen på måndag får jag hämta nycklarna!! :) Sen vart det mat med Camilla och nu på kvällen så åkte jag med Elin & Mattias till Foots där dom festade. Vi spelade mest Buzz och jag förlorade alla jävla omgångar tror jag. Det var min dag och kväll det!

Ska hoppa i säng nu så jag orkar jobba 7-15 imorgon, sen blir det lite party, cruising och utgång på kvällen. Känns som evigheter sen jag festade och var ut nu, känner mig som en tråkig jävel måste jag säga!


PUSS & GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0