Tisdag

Jag har nyss kommit hem från Arlanda fram och tillbaks.. har varit och hämtat brorsan och hans tjej som varit i England och hälsat på! Fick höra allt dom gjort å alla dom har hälsat på, vart så sugen på att åka tillbaks!! Men i april så, ooooh jag längtar!!

Inte har jag börjat packa än heller.. hur dum får man bli? haha. Har ju inte så värst mycket, men ändå. Allt ska ju ner i dom här förbannade lådorna som jag inte fattar mig på hur man viker. Tydligen så ska man inte behöva tejpa dom så dom håller ihop.. Får se hur fan det blir :P

Ska lägga mig i soffa nu å glo film och försöka sova, upp och jobba 06.45-16 imorgon och 7-16 på torsdag.
Bara 9 jobbdagar kvar på Björkbacken nu, och jag som trivs så bra!! Blir dags att hoppa runt sen igen då.. Hoppas jag får jobba mycket, så kan jag ta en liten semester i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0