Tisdag

Har verkligen inte orkat uppdaterat bloggen känner jag.. brukar bli så när det är sommar & fint väder och en jävla massa jobb hehe.

Var ju till Höljes i helgen med Elin & Mattias och ett gäng. Var jävligt kul faktiskt, hoppas man kan komma iväg nästa år också. Sköjsigt var det! Förutom att en fiskmås bajsade på min skalle och att vi blev nersprutad av en pulversläckare och att det inte fanns dusch! Var mys att sova i husvagn igen också, var ju 100 år sen sist haha. Brukade JÄMT sova i husvagn förr på sommrarna..

















här hade det varit fart i pulversläckaren!




Jävligt kass kvalité på bilderna, men de får duuuuga!


Är ledig nu tills lördag eftermiddag.. lite tråkigt att jag jobbar kväll då eftersom att jag och syrran fyller år, men what to do.. Får ta den smällen! Tänkte kanske dra ut imorgon och festa lite, eller på fredag :)

Fick lite tråkiga nyheter idag också.. kan bara säga att jag hoppas på det bästa och det är så jävla synd att jag inte är där och får träffa dig en sista gång. Kommer antagligen inte hinna... bästa lilla älskade morfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0