Torsdag

Sitter i soffan nu och kollar på Liar Liar som går på 6an.. ska snart bädda ner mig och hoppas på att jag somnar snart för jag har en jävla delad tur imorgon, så kommer ju vara helt död imorgon. Funderar på att åka till Granbo efter jobbet och sova där om jag nu är ledig på lördag, vet ju inte det än.. men hoppas! Dock så jobbar jag nästa lördag 7-15 isf men det gör inget. Skönt att slippa kliva upp 07 efter en delad.

Har inte hänt så jäkla mycket den här veckan. Åkte till Arlanda fram och tillbaks för att skjutsa bror, Helena & mamma eftersom att dom skulle till England. Elin va så snäll och följde med :) Sen har jag åkt vattenskoter och båt, festat och jobbat typ.

Flyttar om 2 veckor också.. ska bli skönt men lite läskigt. Jag är ju så jävla rädd av mig, så det kommer säkert att börja spöka där bara för att!

Sitter annars och drömmer mig bort till varmare och soligare länder. Ska verkligen spara varenda krona jag kan så jag kan ta en resa i vinter och slippa kylan och snön! Läre ju spara till England i April nästa år också, då det är min kusins bröllop. Ser verkligen fram emot det :)

Vila i frid bästa morfar.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0