Don't hide yourself in regret, Just love yourself and your set.

Ja då har klockan slagit om till Tisdag då. Jobbade igår 12-16 bara. Tog ut alla i solen och satt och fikade. Dagen gick rätt så segt eftersom att vi var 8 personal på 10 pensionärer haha.. fanns ju inget att göra hehe. Men skönt!

Sitter i Granbo nu och ska sova här inatt eftersom att jag är ledig imorgon tack och lov. Sen jobbar jag onsdag och torsdag och ledig helgen. Har packat med mig bikinin då jag blir själv här imorgon, så då ska jag passa på att steka mig själv lite i solen och bada i poolen som dom äntligen har satt upp! Synd att kattjäveln trillade i och kloade tag i det som håller upp poolen bara.. nu är det punka och poolen ser lite ihopsjunken ut haha.

Näe men pöss på er. Slänger in lite bilder imorgon om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0