Granbo

Pjuh vilken dag det har varit! Strålande sol och tropisk jävla värme. Men jag ska fan inte klaga, underbart med sommar! Hade intro idag till kl 13, sen åkte jag hem, åt lite mat, sov en sväng och sen kom brudarna och hämtade upp mig, så drog vi ner till folkvimlet på Scandic för att se alla som skulle på balen, men var mest där för att se rara Sara som för övrigt kom näst sist :P höll på att svettas ihjäl, men hon var så fin så!

Efter det drog vi till Roma och käkade, men orkade fan bara några tuggor för det var sjukt varmt där inne. Sitter i Granbo nu och plickar på datorn.. Tror det har skett ett mirakel. Min dator har aldrig funkat här.. eller ja internet på min dator. Men nu har jag haft det igång ett tag och det verkar inte vara några problem!

Har beställt lite saker från H&M nyss också. 2 par skor och en massa örhängen. Jag & Lelle ska ner på stan en sväng imorgon och shoppa lite. Har sett ett par skor som jag är sugen som fan på. Ska även in på systemet en sväng hehe.

Näe men nu ska jag sova, och försöka överleva från alla jävla mygg. Nattinatt!
(tänkte lägga in lite bilder imorgon, ska rensa mobilen från en massa bilder tänkte jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0