HTC Wildfire

Har nyss klickat hem en HTC Wildfire S! Är jävligt less på min gamla ruttna jävel som börjar balla ur.. Har även beställt abonnemang till. Blir nog bra det här! Var jävligt sugen på en Iphone, men jag sket i det.. den här duger nog bra för mig den, mycket billigare var den å :)



Har inte skrivit här på några dagar såg jag.. har inte hänt så jävla mycket. Fest, jobb, sjuk, åkt flotte typ. Flotten var jävligt kul. Åkte in i kraftverket så alla fick panik och trodde vi skulle dö, men vi klarade oss ;) Har film på facebook när vi åker flotte..haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att Big Brother finalen ska börja, sen duscha och laga matlåda för imorgon väntas jobb intro 7-16. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0