Jag får nå fel.

Så jävla typiskt att jag inte kan sova när man ska upp tidigt. Men när man är ledig då kan man somna utan problem. Tänkte för en gångs skull lägga mig i tid, så jag la mig kl 20.00(!!) men det varade inte länge då jag vaknade kl 21.. sen somnade jag om och vaknade kl 22.. sen dess har jag varit vaken. Sådär blir det jämt när jag ska lägga mig i tid. Jag är en jävla nattmänniska helt enkelt! Känner inte sådär bra att jag ska upp om 3 timmar och jobba.. tur det bara är till 13.. efter det ska jag iväg och kika på balen.

Ligger och funderar en massa.. hade en knepig men härlig dröm natten som var. Jag drömde att jag var i England och hälsade på morfar.. gick ut en sväng och gick och när jag kom tillbaks till morfars hus så var mormor där helt plötsligt, och med sig hade hon morfars döda hund Lucy. Jag brast ut i tårar och Lucy hoppar upp och ger mig massa pussar i ansiktet och sen fick jag världens björnkram av mormor.. hon sa att allt var bra och att hon saknade mig och kramar om mig hårt. Sen slutar drömmen..

Det konstiga är att jag har inte drömt en enda gång om henne sen hon dog av någon anledning.. har bara tänkt på henne. Sen nu, helt plötsligt efter 10-11 år så dyker hon upp i min dröm klarare än någonsin och ser friskare ut än någonsin, både hon & hunden. Fan vad jag saknar henne! Jag vaknade iallafall med en otroligt bra känsla.

Nu kanske ni tror att jag är hög eller nått, men så är icke fallet.
Ska väl fortsätta kika på vänner som jag har nött i flera veckor nu, får aldrig nog av den serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0