Måndag

Sov till klockan 15 idag, vart helt chockad haha. Men somnade dock inte förens kl 5 imorse.. hade ställt klockan för att jag skulle upp på informationsmöte, men det sket sig ju en aning. Sov som en stock, säkert för att jag hade balkongdörren öppen och hörde regnet. Sover som en gud då jag! Hälsade iallafall på Elin & Dexter en sväng, satt å prata å umgicks baH!

Imorgon så ska jag ner på stan en sväng med syster och kolla lite, sen kl 14 så ska vi iväg och kika på Sara som tar studenten! Är fan 3 jävla år sen jag tog den.. trodde för någon dag sen att det var 2 år sen, men sen rättade någon mig. Tiden går sjukt fort.

Funderar också på att dra till Stockholm i helgen. Måste bort en sväng känner jag. Även Camillas sista helg som boende där, så måste ju passa på :) Dock tillåter inte riktigt min ekonomi det, men jag får jobba ihop det jag gjort av med sen. Lite kul måste man få ha!


3 jävla år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0