Söndag

Ja nu har ju sommarviket börjat så sitter inte så mycket vid datorn. Är helt slut efter att ha jobbat så då somnar jag oftast när jag kommer hem. Men ska väl komma in i det snart och hoppas på att lyckas vända tillbaks dygnet något.

Har väl inte så mycket att skriva om.. Midsommar firades inte nå speciellt. Åkte till Granbo och hälsade på pappa en sväng, sen hem till Bollnäs och hem till André & Karin där Karins pappa också var, satt där tills nästan 3 på natten och hade jätte trevligt med vin och prat :)

Ikväll ska jag verkligen försöka städa lite, lär ju inte somna i tid och det ser ut som ett rent helvete här hemma rent ut sagt. Måste börja lägga undan lite grejer in för flytten snart också känns det som.. 1 månad kvar nu bara! Och om mindre än 2 veckor så fyller jag & Amme 22... fyfan.. vart tar tiden vägen??

Skriver ett litet Grattis i efterskott till min kära vän Camilla också som fyllde år igår :) Synd att jag jobbade och inte kunde vara med och fira bara.. men får ta det en dag snart.

Nästa helg så kanske det även blir Höljes med Elin och gänget! Har aldrig varit dit, så skulle vara kul att se vad det är förnå hehe..

Näe men nu har jag babblat klart, pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0