Söndag

Är inte bakis alls idag för en gångs skull, trots att jag drack ganska mycket. Ibland har man tur!
Satt ute på Långnäs hela kvällen igår tills det var dags att dra sig mot Tranan. Fan vad härligt det var att sitta ute. Har inte varit ute mycket alls på sista tiden jag då jag har jobbat och haft skola å greja. Sög dock på Tranan.

Har ju också glömt att skriva att jag är nu ÄNTLIGEN klar med skolan! Så jävla skönt. Nu är det bara att jobba som gäller, tjäna lite pengar, inga mer läxor!! Kommer nog aldrig mer plugga, och om det nu skulle hända så kommer det inte att hända förens om en jävla massa år :P

Ska väl snart ta och åka iväg och handla lite nödvändigheter som det är slut på, ska även äta lite mat hade jag tänkt. Är så jävla uttråkad just nu så jag får fan damp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0