Torsdag

Har jobbat idag, gick väl bra det å. Har blivit deligerad så det är lite rörigt i min skalle just nu, men det ska väl flyta på tillslut. Har iallafall fått långhelg nu på 5 dagar! Imorgon tar jag härjegalningen till Stockholm för att vara där över helgen och festa like old times med Camilla! Kommer hem på söndag tror jag :) Ska bli skönt att komma bort lite..
Dock lite nervös för att åka tunnelbana själv. Kommer skrika turist om mig, men what to do! Får väl se vart jag hamnar ;) haha.

Sitter hemma nu och har precis packat väskan lite. Lelle den jävla muppen är också här och gör oss sällskap. Ska gå upp nu och sällskapa lite jag också, hehe.

(bilder sen sist jag va i Stockholm med Luva)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0