Effektiv dag

Idag blir det en effektiv dag känner jag. Har redan städat i 2 timmar, och dom timmarna på bara mitt sovrum så ni kan ju tänka er hur det såg ut där innan haha.. kom seriöst knappt in genom dörren. Måste verkligen skaffa hyllor att sätta upp och även lådor. Har absolut 0 förvaringsplats. Men nu är det skinande rent där inne snart. Väntar på att sängkläderna ska bli färdigtvättad och efter det så ska jag ta itu med min jävla garderob.. fifan.

Har nyss lagat lite mat och ätit och tagit mig en liten pause. Medans tvätten rullar så ska jag fortsätta pluggandet! Efter det så ska jag ta och göra det sista i mitt rum och sen ta en dusch, åka och handla och ta mig en promenad och slänga i lite mer tvätt.

Ställde mig på vågen imorse också bara för att kolla. Har inte tränat eller nått alls nu på 2-3 veckor men har däremor ändrat kosten lite. Såg till min förvåning att jag gått ner 2 kilo! Vart sjukt taggad när jag såg det. Visst har ju haft magsjuka, men nu när jag är frisk så har jag ätit upp mig igen. Hade till och med ätit frukost innan jag vägde mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0