In the closet

Ända sen jag vaknade imorse så har jag pillat och försökt plockat upp och städat i min garderob som varit kaos. Det tog ju ett jävla tag men nu är det någorlunda ordning där inne iallafall, men fortfarande en massa skit kvar som ska bort på nått sätt haha.. Dock så har jag massa mer kläder nere i tvättstugan som ska hängas in, har en hel tvättkorg med lort som ska tvättas och en tvättkorg med rent. Vet fan inte hur det ska få plats, men det ska väl gå och lösa :) Har ju inte den största garderoben precis...

FÖRE:
(som sagt.. kaos)


EFTER:
(mindre kaos)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklar vilken skillnad! :D

2011-03-10 @ 14:38:55
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0