Jag & knattarna

Ja det gick ju faktiskt ganska skapligt att åka slalom, fast jag höll mig i barnbacken och övade där haha. Jävlar vad vissa ungar kan åka alltså! Till och med dom som är typ 3? Blev helt chockad, så kommer jag där som världens klumpeduns! Men det var faktiskt riktigt uppfriskande att komma ut lite och röra på sig och göra nått jag aldrig brukar. Synd att jag är så jävla rädd för liftarna bara, men det ska väl gå och få bort den rädslan nån gång hoppas jag. Ramlade "bara" 3 gånger i början, men sen så gick det bättre å bättre :) Är nästan så att jag funderar på att köpa mig ett par egna slalomskidor.. Blir nog det till nästa vinter!  


Sitter just nu med täcket runt mig och fryser fortfarande, vart lite kallt där mot slutet. Ska väl snart upp och röra mig lite och städa undan en massa småsaker som är kvar, även om det är lite sent. Kommer då inte orka göra det imorgon bitti iallafall hehe. Imorgon eftermiddag så åker iallafall jag & pappa till Arlanda och hämtar hem A & G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0