Lördag

Klev upp kl 6 imorse för jag tänkte att resursen skulle ringa för det brukar dom göra om man är uppskriven, men icke! Så då kunde jag somna om och sova ut ordentligt :) Schönt. Har inte gjort så mycket sen jag vaknade.. kollat på tv och lagat lite mat bara.

Ska väl snart åka ner till Willys för att köpa lite hårfärg.. denna gång blir det ljusbrunt. Vågar verkligen inte bleka mer tror jag, för igår när jag borstade det så rasade det av en massa hår :( Så då tänkte jag istället bli ljusbrun och sen slinga på det. Då blir det en jämnare färg också hoppas jag. Blir nog att åka till frisören såfort jag får pengar och fixa till det så som jag vill ha det :) slänger in en bild på hur jag typ vill ha det sen får det vara färdigskrivet om mitt hår för ett tag! hehe


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Det där var en jättefin färg! Så ska du ha!:)

2011-03-12 @ 19:50:00
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0