Magsjuka

Ja jag han jobba 2 dagar innan jag åkte på magsjuka igår.. sköj. Men det gick bra att jobba iallafall och det ska nog gå bra resten av gångerna också. Mest irriterad över att inte kunna åka till Vemdalen idag som jag skulle gjort egentligen, men nu har jag iallafall tid och plugga ikapp i helgen, ligger efter en hel del nu känner jag. Ganska typiskt att åka på magsjuka dom enda 2 dagarna man går i skolan under veckan..

Mars månad är det också.. och snart (den 25e) så fyller lillhjärtat Teo hela 3 år! Fyfan vad tiden går fort. Känns som igår när han var så pytteliten och inte kunde gå eller prata, och nu går munnen hans non stop, sötnosen :)

Allra första bilden på Teo, för snart 3 år sen
Där var han liten och knubbig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0