Måndag

Jobbade natt inatt så jag vaknade för ett tag sen, runt 15 tiden tror jag. Var förvånansvärt härligt att jobba natt, skulle vilja göra det fler gånger då jag själv är en nattuggla. Vi kollade på tv, läste tidningar och pratade osv. Kom även in på spökerier så till slut så vågade ingen gå själv haha! Vart dock jävligt trött runt 5-6 tiden, men somnade bra sen när jag kom hem runt halv 8.

Har nyss varit ner en snabbis på stan och köpt Teos födelsedagspresent, han fyller ju 3 på fredag :)
Tror han kommer bli glad iallafall. Köpte den enda Pippi Långstrump filmen han inte har.. nämligen Pippi på rymmen!

Ikväll blir det väl bara att ta det lugnt och duscha å så för att sen lägga mig i tid då jag är uppskriven på jobb imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Pippi på rymmen är ju så bra! :D Älskade den när jag var liten. :)

2011-03-21 @ 17:42:13
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0