Nått fel ällä?

Resursen ringde inte idag heller, helt otroligt! Dom som brukar ringa hela tiden tycker jag. Dom har ju till och med ringt när jag har jobbat och frågat om jag kan jobba haha.. Men jag klagar inte! Synd att man inte var synsk bara, då hade jag kunnat gjort nått skoj i helgen. Har ju klivit upp 6 både igår och idag hehe.. men det är väl bara bra det också. Imorgon och tisdag är jag uppskriven också, så får se om dom slår en pling imorgon då, vill ju jobba så jag får lite caaash på kontot! ;)

På onsdag så ska jag åka med pappa till Arlanda för att hämta hem systeryster och hennes löver. Har saknat pluttenuttan faktiskt, hähä. Har varit lite tråkigt och ensamt här hemma.

Idag har jag inte gjort mycket inte.. somnade om imorse och sov till typ halv 1 eller nått. Åt frukost och tog det lugnt i soffan och för ett tag sen så åkte jag till Granbo och hälsade på, kollade på Wallander och gosade med lilla Stekarn som jag saknar som en idiot, det är tomt utan den lilla ärtan här hemma faktiskt :(

Och jag blir fortfarande imponerad av mig själv att jag klarat mig nu snart 3 veckor utan skräpmat, godis, chips, läsk osv.. tror faktiskt tabletterna funkar för jag har då inte blivit sugen än inte!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktigt! :)



Är det äppelcidervinäger du tar eller?

2011-03-13 @ 21:23:10
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jahaja va gulligt, för jag har saknat dig å som en röv. en hemlighet var att jag fällde en tår igår kväll för jag saknade dig. ÖÖÖH... Puss

2011-03-13 @ 22:27:12
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla C

DU SKÖTER DETTA PERFA! så stolt över dig:)

2011-03-13 @ 23:21:47
Postat av: Rebecca

Helt otroligt att dom inte ringde på en HELG! till å med att en ordinarie skrivit upp att han kunde ta på sig extra men ingen hade ringt och dom går ju före :o



å bra jobbat :D

2011-03-14 @ 19:49:51
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0