Onsdag

Direkt när jag vaknade idag så började jag att städa, så nu ser det helt okej ut här hemma! Läre ju vart 100 år sen sist vi dammsög, för jävlar va skit det va på golvet :P Men nusa äre så fint sa!

Efter det så åkte jag och uträttade lite ärenden och åkte sen efter det till Granbo och myste med Stekarn och väntade på att pappa kom hem. När han väl kom hem så åkte vi till Arlanda för att hämta mupparna, så nu är dom hemma :) Giuseppe va så snäll & köpte med sig Aranchina(?) till mig, kan ju vara bland det godaste jag ätit som innehåller ris! Är nämligen inte så förtjust i det, men dom där jävlarna, fyfan MÖMS säger jag bara!

(Bild från Google)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Åh, jag åt också sådana där på Sicilien... Underbara! Ska ni ut hela gänget på lördag? :) Vill träffa er allihopa och allra helst när stek-italienarn är här. ;p

2011-03-17 @ 10:05:54
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0