Onsdag

Vart inge jobb idag heller, verkar vara superlugnt på resursen nu. Dock ringde dom nyss och erbjöd mig sommarjobb på samma våning som förra året, nämligen på Björkbacken. Jag tackade självklart ja så jag börjar den 15e Juni till 11 Augusti. Fick 80 %, så skönt! Sen kommer väl resursen ringa några gånger också så blir väl mer än 80 hehe, kan ju hoppas iallafall.



Var även in på skatteverkets hemsida och kikade hur skatteåterbäringen skulle se ut, och jag klagar inte. Får tillbaks på skatten och inte någon hundring som sist hehe. Det ser bra ut iallafall.

Igår så var jag & Camilla ut på en långpromenad som tog 1 timme & 45 min. Började kännas i benen när man nästan var framme haha. Men skönt var det, så funderar på att ta mig en promenad nu snart fast en mindre. Runt vågen eller nått bara. Ska även ner till sporthallen med Elin & säga upp träningskortet, använder det ju inte nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Men grattis till sommarjobbet!:) Va skönt för dig!

2011-03-23 @ 19:15:21
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0