Onsdag

Ja ni gott folk.. Har nyss vaknat från en härlig vila, så ska väl ner å laga lite mat nu och sen kolla på tv bara. Har jobbat 3 dagar i rad nu, får ju jobba hela tiden tycker jag så brist på jobb är det inte. Dom ringer stup i kvarten tycker jag! Men det kommer kännas fint i plånkan sen ;) Har iallafall gått bra tycker jag.

Har även varit duktig med maten måste jag säga. Har inte ätit eller rört skräpmat, godis, chips eller läsk och sånt skit på 2 veckor. Det är ett jävla under de. Men loka och frukt är lika gott.. host. Närå, men har gett mig fan på detta nu. Även om jag inte riktigt börjat med promenader och träning än så är det ju alltid en början att börja med kosten :) Är inte alls lika hungrig längre heller som jag var förut, och det är jävligt bra det! Dock så äter jag inte enbart sallader nu, jag lagar hemlagat "bara", men undviker såklart feta såser, smör, ost å alla sånna fetsaker.

Imorgon och på fredag är jag inte uppskriven på jobb heller, så då ska jag verkligen sätta mig ner och plugga klart så mycket jag bara kan. Ska även städa så mycket jag hinner. Fan inte en lugn stund här inte hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0