SÅ JÄVLA LESS

Ge mig en ny bil, nån? skulle till och med funka med en lådbil för dom går ju bättre än min jävla skithög till bil. Jag & Amanda var äntligen påväg till Borlänge för att festa med Sara, så kommer vi till Alfta och då börjar oljelampan få damp och pipa som ett jävla brandlarm.. Kollade oljan och det var som det skulle. I förrgår så lät bilen så sjukt jävla illa, så ja det är väl nått med motorn då. Broder avrådde iallafall från att åka vidare. Hade ju inte varit kul att få fel mitt på den där långa jävla vägen till Falun inte.

Så ja mitt herrskap, det blir party i Bollnäs istället! Tranan som vanligt och såklart lite förfest. Blir nog trevligt det å :)

Jobbade natt natten som var också. Gick hur bra som helst, fast jag satt vak och aldrig har gjort det förr. Men nångång ska väl vara den första även fast det inte är det roligaste precis. Var sjukt trött när jag kom hem så somnade direkt.

Jaja, göra mig klar nu för att feeeesta!


Kommentarer
Postat av: amanda

this is a epic pic, i love it. it will live forever, and write history... "who is this girl?"

2011-03-26 @ 18:04:16
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0