Söndag

Idag är det söndag, den söndagen som dom flesta Bollnäsbor har väntat på antar jag hehe. Bandyfinal idag så ska väl bänka mig framför tvn jag också och kika på det, hoppas Bollnäs tar guld då.

Igår så var det en riktigt bra lördag känner jag. Började ju som sagt med skidåkning på Bolle i fint väder. Efter det så sov jag en sväng och sen gjorde mig klar för kvällen. Blev bjuden på middag på Ren hos Jonse & familj. Riktigt gott var det! Måste nästan prova göra den rätten själv nån gång. Efter maten så kom även Camilla & Elin dit så satt vi där och förade lite, sen ner på Sport In där det var mycket mer folk än vad jag hade trott. Hade riktigt trevligt! Vart hem och sova sen.

Idag mår jag bra tack och lov, ska snart ta mig en dusch och sen så blir det lite mat med Camilla & kolla på bandyfinalen, och sen vila för jag ska jobba natt på karlslund inatt, tur man är en nattuggla ;) Får se hur det går.. har aldrig jobbat natt förr!

Vill även säga stort GRATTIS till Malin & Jimmy som fått en liten son imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0