Söndag

Fan vad jag har börjat kliva upp i normal tid nu för tiden, det är ju bra de! Har varit vaken ca en timme nu och fått i mig en riktig och nyttig frukost. Ska försöka plugga klar lite som jag inte han plugga klart igår. Ser att solen skiner ute också, så jag kommer nog gå ut en sväng på en liten promenad eller nått, måste ju passa på nu när man äntligen ser solen.

Igår kväll så åkte jag till Freluga där mamma var barnvakt åt Teo. Vi kollade på melodifestivalen, lekte lite med Teo och pratade, var skönt att äntligen få komma ut ur huset och få lite luft efter att ha legat i soffan ett antal dagar.

När jag vaknade imorse så hade jag så jävla ont i halsen och snorig som bara den, och det är fortfarande lika så får se om man åker på en jävla förkylning också då.. KUL.

Måste bara säga grattis till Helena B som fyller år idag också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0